
Organizatorji mitingov v družbi gostiteljice, županje Nuške Gajšek, predsednika AZS Primoža Feguša in direktorja AZS Nejca Jeraše. (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
Ptuj, 23. maj 2025
Avtor: AZS, STA
Na Ptuju so organizatorji predstavili smernice tekmovanja I feel Slovenia mednarodne atletske lige Telekom Slovenije 2025, ki se bo v najstarejšem slovenskem mestu začela v nedeljo. Tekmovanje bo sestavljeno iz petih atletskih mitingov ter iz pokala in državnega prvenstva, v točkovanje pa štejeta tudi zimski pokal v metih in ekipno prvenstvo v krosu, ki sta že za nami. Vseh pet mitingov bo štelo v serijo challenger Svetovne atletike.
Po nedeljskem mitingu na Ptuju, se bodo 31. maja najboljši slovenski atleti merili še v Slovenski Bistrici. Pet dni kasneje bo na sporedu miting v Mariboru, medtem ko se bodo atleti v Celje preselili 11. junija. Tekmovanje se bo nadaljevalo 2. julija v Novem mestu. Zaključni dejanji mednarodne atletske lige pa bosta atletski pokal Slovenije za članice in člane, ki bo na sporedu 12. in 13. julija, ter državno prvenstvo v Celju. Slednje se bo odvijalo 2. in 3. avgusta.

Primož Feguš (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
“Letošnja sezona mednarodne atletske lige bo posebna iz več razlogov. Letos smo že dosegli medalje v zimskem obdobju. V nadaljevanju sezone bo v Mariboru organizirano ekipno evropsko prvenstvo druge in tretje skupine, v katerega vlagamo velike napore,” je na novinarski konferenci uvodoma povedal predsednik Atletske zveze Slovenije (AZS) Primož Feguš.
“Tretji dejavnik pa je mednarodna atletska liga, ki se začenja ta vikend z mitingom na Ptuju. Tudi letos imamo pet mitingov challenger, s katerimi smo začeli že lansko sezono. Letos smo to raven hoteli malce znižati, a so organizatorji sami prišli k meni in rekli, da želijo nadaljevati,” je pojasnil Feguš.
Dodal je še, da so dosedanje priprave pokazale, da se slovenska atletika razvija v pravo smer, na kar nakazuje tudi prisotnost novih sponzorjev. “Atletom želim čim boljše rezultate tako na mitingu, kot tudi na ekipnem evropskem prvenstvu in na svetovnem prvenstvu septembra v Tokiu,” je sklenil Feguš.

Tiskovna konferenca pred začetom I feel Slovenia mednarodne lige Telekom Slovenije je potekala v Stari Steklarski na Ptuju. (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
V imenu gostiteljev je predstavnike sedme sile nagovoril direktor mitinga na Ptuju Aleš Bezjak. “Ptujčani smo že tradicionalno del mednarodne atletske lige, zato verjamem, da tudi letos ne bomo razočarali z organizacijo. Za nami je že kar nekaj priprav. Zanimanje za udeležbo je izjemno, saj smo morali prvič do zdaj zavrniti nekaj atletov. To je nepriljubljen, a nujen ukrep, če želimo tekmovanje organizirati v času, ki smo si ga zastavili,” je povedal Bezjak in dodal, da bodo na mitingu nastopili atleti iz 12 držav, pri čemer jih bo večina iz Slovenije. Podobno velja tudi za miting v Slovenski Bistrici: “Tudi pri nas smo žal morali nekaj tekmovalcev zavrniti. Potrudili se bomo, da bomo tudi letos, zadnjič pred prenovo stadiona, tekmovanje organizirali na visokem nivoju,” je povedal vodja tekmovanja v Slovenski Bistrici Boštjan Fridrih.
“Letošnji ljubljanski miting bo zaradi neustrezne infrastrukture v prestolnici potekal v Mariboru. Miting bo hkrati tudi generalka pred ekipnim evropskim prvenstvom, ki nas čaka konec junija,” je v imenu ljubljanskega mitinga povedala Marija Šestak. Vodja tekmovanja v Celju pa bo Tomaž Pliberšek, ki dejal, da je vesel, da se bo liga tokrat ustavila tudi v knežjem mestu: “To do zdaj ni bilo mogoče, saj tudi v Celju steza ni dovoljevala organizacije takšnega mitinga. Zdaj imamo novo stezo in me veseli, da bomo miting izpeljali. Osredotočili se bomo predvsem na slovenske atlete, nastopili bodo vsi najboljši atleti domačega kluba, med katerimi vemo, da so tudi olimpijci.”

Kristjan Čeh (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
Najbolj zveneče ime uvodnega mitinga na Ptuju bo gotovo metalec diska Kristjan Čeh, ki je bil tudi prisoten na tiskovni konferenci. “Vedno se rad vrnem domov in tekmujem na domačem stadionu, a lani na žalost nisem imel te možnosti. Letos se je ta pokazala, kar me zelo veseli. Mislim, da lahko disk leti zelo daleč. Želim si, da bi presegel 70 metrov,” je povedal Čeh.
Drugo pomembno ime letošnjega mitinga bo še en domačin, in sicer Anej Čurin Prapotnik, ki ga čaka tek na 100 metrov. “Gotovo je želja, da odtečem dober rezultat. Zimske priprave in sezona je šla tako, kot sem si zamislil. Moj osrednji cilj sezone je evropsko prvenstvo za mlajše člane, medtem ko se z nastopom na svetovnem prvenstvu zaenkrat ne obremenjujem,” je povedal Čurin Prapotnik in dodal, da si želi, da bi kmalu izboljšal osebni rekord, ki zdaj znaša 10,24.

Kristjan Čeh, Maja Pogorevc, Maja Bedrač in Anej Čurin Prapotnik (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
Atleti sicer z nastopom na omenjenih mitingih pridobijo dodatne točke za svetovno lestvico, kar jim omogoča lažjo uvrstitev na največja tekmovanja. Denarni sklad za vsak miting je 12.000 evrov, razen za DP in pokal. Najboljši štirje v moški in ženski konkurenci v končnem seštevku dobijo po 2000, 1500, 1000 in 500 evrov, konkurirajo lahko le slovenski državljani.
Slovenska turistična organizacija, Delavska hranilnica in Apomedica novi sponzorji AZS
Veseli nas, da smo v sklopu predstavitve lige naznanili tudi sklenitev novih sodelovanj. Slovensko atletiko so namreč podprli Slovenska turistična organizacija s svojo blagovno znamko I feel Slovenia, Delavska hranilnica ter Apomedica z svojimi izdelki Dr. Böhm Magnesium Sport.

Metka Pirc s predsednikom AZS Primožem Fegušem in direktorjem AZS Nejcem Jerašo. (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
“Slovenska turistična organizacija z velikim veseljem začenja sodelovanje z Atletsko zvezo Slovenije pri skupni promociji Slovenije kot vrhunske destinacije za športni turizem in aktivna doživetja v naravi. Naša pričakovanja so visoka in usmerjena v dolgoročno partnerstvo, s katerim bomo krepili prepoznavnost nacionalne znamke I Feel Slovenia, obenem pa prispevali k desezonalizaciji turizma in razpršitvi turističnih tokov po vsej državi. Dogodki, kot je I Feel Slovenia Mednarodna atletska liga Telekoma Slovenije, z več kot 1.000 udeleženci – skoraj polovico iz tujine – ter z neposrednimi spletnimi prenosi na ključnih trgih slovenskega turizma, predstavljajo izjemen promocijski potencial. Ti dogodki nagovarjajo obiskovalce, ki iščejo aktiven oddih, zdrav življenjski slog in doživetja v naravi skozi vse leto, ob tem pa poudarjajo tudi pomembnost trajnostne izvedbe, kar posebej pozdravljamo,” je ob tem dejala Metka Pirc, vodja produkta športnega turizma pri Slovenski turistični organizaciji.

Predstavnici Delavske hranilnice – Polona Eržen, direktorica poslovnega centra DH Vzhod in Tina Vuleta, direktorica sektorja marketing. (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
“Zelo nas veseli, da v letu 2025 nosimo uradni naziv banka Atletske zveze Slovenije. Prepričani smo, da bomo skupaj ustvarili čudovito zgodbo,” sta bili enotni Polona Eržen, direktorica poslovnega centra DH Vzhod in Tina Vuleta, direktorica sektorja marketing pri Delavski hranilnici.

Barbara Černe Strgar, vodja marketinga v podjetju Apomedica. (Foto: Vid Ponikvar / Sportida)
“Želimo ozaveščati športnike – tako rekreativne kot tudi profesionalne -, da za bošljo športno aktivnost ni priporočljivo posegati po »všečnih« izdelkih, dvomljive kakovosti. Imajo možnost izbire – imajo na voljo testirane izdelke, z dokazano kakovostjo. Naj bo Dr. Böhm Magnesium Sport prvi izbor za vsakega, ki mu šport veliko pomeni,” pa je povedala Barbara Černe Strgar, vodja marketinga v podjetju Apomedica.